clopotel

but1
but2
but3
but4
but5
but6
but9
bu8

  d-na_mandoiu

 

Invatamantul tehnic in scoala profesionala si tehnologica

doamna prof. Mandoiu Maria

  bis
  

Invatamantul tehnic urmareste sporirea finalitatilor acestuia,sporirea mobilitatii ocupationale si a gradului de adaptabilitate la evolutia tehnica si tehnologica. GSICM a pregatit an de an promotii intregi de constructori dintre care multi si-au indreptat pasii catre institutiile de invatamant superior sau catre societatile si santierele de constructii din municipiul Slatina, din tara si din strainatate.
In contextul restructurarii unitatilor economice si intrarea Romaniei in U.E. au aparut fenomene socio-profesionale care afecteaza absorbtia de forta de munca la nivel local si zonal,insa in domeniul constructiilor civile si industriale capacitatea de absorbtie este foarte ridicata.
In acest sens ,absolventii nostri au posibilitatea de a se integra rapid pe piata fortei de munca din tara si strainatate.
Facand o analiza a rezultatelor educationale pot fi evidentiate o serie de puncte tari ale unitatiii de invatamant :

  • Incadrare cu personal didactic calificat
  • Numar mare de titulari cu grade didactice I si II
  • Rezultate foarte bune la examenul de obtinere a competentelor profesionale SAM si liceu tehnologic
  • Colaborare buna cu agentii economici
  • Realizarea de resurse extrabugetare si folosirea lor pentru dotarea bazei tehnico-materiale.
  • Buna informatizare(AEL, Internet)
  • Baza materiala ce permite desfasurarea procesului instructiv-educativ de buna calitate.

Oferta educationala prin componentele sale,curriculum national,curriculum la decizia scolii si curriculum in dezvoltare locala ,urmareste pe termen scurt , mediu si lung realizarea urmatoarelo obiective :

  • Dezvoltarea competentelor cheie pentru absolventii de SAM si liceu tehnologic ruta directa sau progresiva
  • Stimularea curiozitatii prin investigarea unor fenomene sau procese
  • Dezvoltarea gandirii critice si creative in domeniul tehnic
  • Adaptarea la cerintele pietei muncii si la dinamica evolutiei tehnologice
  • Identificarea factorilor cae determina imbunatatirea climatului in unitatea scolara.
  • Proiectarea didactica a activitatii de predare-invatare si evaluare,folosirea de metode moderne de invatamant activ-participative.

Diversificarea specializarilor si calificarilor,calitatea si finalitatea activitatii de pregatire teoretica,practica si de educatie au facut posibila realizarea planului de scolari pentru unitatea noastra scolara, dezvoltarea capitalului uman si cresterea competitivitatii acestuia pe piata muncii,dezvoltarea unei piete a muncii moderne ,flexibile si instructive.

 

pis1
  sc1
      sc2
      pis2
   
pis4